boston 2,9 3unit
bara tacka för de oddset med savard tillbaka och mike green out för wsh. thomas i kassen tror jag kommer komma ut heltagga i kväll mot caps..passar han perfekt. wsh borta mot boston blir inte lätt för dem då boston kommer matcha upp mot ovechkin rejält med chara och många andra duktiga backar och hårt jobbande forwards. jag personligen tror stenhårt på boston och har riktigt bra feeling här 2,9 är riktigt bra så jag går in med maxinsats. 5.2 senaste 7 i b garden talar tydligt språk!
montreal-vancouver under 5,5 1,8 2unit
vancouver släppte till alldeles för mycket första perioden mot toronto och tror inte man gör det igen. montreal har cammalleri borta och det är en viktig kugg framåt. halak och loungo är allt som oftast väldigt bra målvakter och jag tror båda lagen kommer kunna hålla motståndarna på utsidan mycket. sedinarna får de inte heller lika lätt då de lär matchas väldigt hårt mot montreals defensiv.
toronto-devils under 5,5 1,75 2unit
ja de är bara kolla på torontos lag nu förtiden så hittar vi inte mycket vasst framåt kan man lungt konstatera. devils är inte heller något lag som har en fruktansvärd offesiv just nu och danis i kassen har sett bra ut mot giguere med nytändning så kan de 2 prestera riktigt bra längs bak. elias out för devils och de är en tung skada offensivt . sen så är de ju inte ovanligt att lag som tappat en match med 3-0 till 3-5 går ut och täpper till bakåt i första hand och inte går ut och kör north to south på direkten.tät match!
detroit 3,45 1unit
bra stats borta mot san jose som jag inte gillar något vidare. detroit kommer ut heltaggad från pens matchen och tar ett san jose som överskattas av bolagen.
tampa 2,9 1unit
rent överodds i grunden men också atlantas första hemma efter roadie. mycket spekulationer om kovalchuk och de tror jag inte kan va annat än dåligt.tampa vasst på slutet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|