Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-03, 00:15   #68
Betongbarn

Betongbarns avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: -1
Standard

DAGENS SPEL 3/2

Franska Cupen
Toulouse - Marseille
Toulouse asian hcp: 0 @ 2.00 450:- (3U)

Motivering: Toulouse har visat bra form, speciellt senaste matcherna. Marseille har gjort tvärtom, förlust med 0-2 sist. Lagen har en historik mellan sig som talar för X, dagens form-fördel för Toulouse gör att jag tycker DnB till 2.00+ gånger pengarna är spelvärt. Gjorde dock en tabbe här, om ni ska spela på Bet365 välj "Insatsen tillbaka vid oavgjort", ni får 2.10 på den jämfört med 2.00 på asian hcp

FA-Cup
Leeds - Tottenham
Under 2.5 mål YES @ 2.00 450 (3U)
Motivering: felbett

KOMMANDE SPEL

Osasuna - Tenerife
Osasuna -0.5 @ 1.825 600:- (4U)
Motivering: Osasuna har inte varit superdåliga sista tiden, har haft lite otur mot ett formstarkt Racing Santander men annars gjrot bra insatser. Tenerife är jumbo, jagar och jagar men kommer inte ifatt. Tror INTE Tenerife klarar av Osasuna på bortaplan... Osasuna för övrigt stärkta av en vinst mot Villareal. Walk in the park?, jag hoppas det och kör högre insats.

Tottenham v Aston Villa @ 3.60 450:- (3U)
Motivering: 3.60 på ett Villa i form!, tog förra matchen med 0-2 och det är absolut inte omöjligt att villa slår Tottenham på bortaplan!

Liverpool v Everton
Asian hcp: Everton + 0.5 @ 2.10 300:- (2U)
Everton har visat helt ok form nu sista tiden, Liverpool är inte lika heta som de brukar vara, eftersom att Pool har kryssat mot Stoke och Wolves det senaste så ser jag det inte alls som omöjligt att de kryssar mot ett taggat Everton.

Statistik
W/L/P: 2-3-0
Totalt:: -1U
Levande: 15U

*Fotboll
ITA Serie A: 0-1-0

ENG Championship: 1-0-0

Dubblar: 1-1-0

*Ishockey
FIN Sm-Liiga: 0-1-0

Blir att luta sig tillbaka nu... har även AIK hockeyallsvenskan på min Golf N Bet rulle, finns till 1.75 där

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!

Senast redigerad av Betongbarn den 2010-02-03 klockan 11:23.
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng