Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-03, 00:50   #9
player

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Har själv mitt ursprung i Iran och tänkta tipsa om den matchen men såg att en annan hann före. Jag har de senaste gångerna tippat en massa på kryss även om mitt hjärta slår väldigt hårt för Perspolis. Allt FoxMulder skriver är helt korrekt och han påpekar även att lika resultat kan ta slut här.

Det finns en risk att det tar slut där. Regimen kan inte riskera ännu en lika match för om ni kollar på klippet jag länkar till (och ser från 2.20) hör ni att publiken börjar ropa "Vi vill inte ha politik blandad med fotboll", typ. Den matchen var i början av demonstrationerna som pågår än idag. Nu är det ännu värre och mer våldsamt på gatorna så som sagt, frågan är om de vågar göra ännu en lika match.

EDIT: Lagen spelar som de ska tills det är ca 20 min kvar. Leder något lag så lägger de säg platt och låter andra laget attackera tills det blir lika. Sen slutar båda att spela och börjar göra grova och uppenbara misstag. Den näst senaste gången blev det straff i 93:e (?) matchminuten då en spelare från det lag som ledde hoppa upp och slog bollen med handen i straffområdet.

Senaste matchen i 90:e minuten (5 min tillägg).
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=-ReldJH2Bl8[/ame]

Senast redigerad av player den 2010-02-03 klockan 01:11.
player är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat