Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-22, 14:41   #15
Haltmathe

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1867

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Just nu ser jag ingenting som ens tyder på spelvärde hos Chelsea. Visst på pappret är man ett bättre lag och man bör vinna mot FCK.

Men som Redbull säger så är FCK grymt starka i sin borg hemma på Parken.
Chelsea: s form har väll sett bättre dagar, utslaget av Everton i FA Cupen, 0-1 mot Liverpool och endast 0-0 mot Fulham. Offensiven har starka problem.

Några spel jag finner spelvärde i är:

Oavgjort/Chelsea @ 5.3

Att i HT är det lika men matchen vinns av Chelsea. Det som talar för det här är att FCK enkelt skulle kunna hålla ett X, men med Chelseas superstjärnor så trillar där in en boll bakom wiland och matchen vinns av Chelshit. Kanske inte sådär jätte troligt men tycker helt klart det är värt det till oddset.

DnB Fc Köpenhamn @ 3.6

Draw-No-Bet. Alltså om det blir oavgjort så blir det inget spel och pengarna går tillbaks. Det som talar för det här är väll på rak hand inte så mycket. FCK är som sagt riktigt starka på Parken och Chelsea har en sviktande form. Det här spelet ska spelas om man är Gamblern och vill ta chansningen.

Över 1.5 mål @ 1.43

Det här är väll mer ett spel för den som vill känna sig så säker som möjligt. Jag personligen tror helt klart på att det blir fler än ett mål i matchen. Jag bygger det här på att i genomsnitt så görs där fler än 1 mål per CL-match. ( Har inte kollat upp någon statistik på att det här stämmer, men om någon tvivlar så be my guest och kolla upp det. Jag är 95 % säker på att det stämmer). Det här spelet för den som vill ha ett spel till en oerhört rolig match, men inte vågar ta de större riskerna.

Själv så klappar mitt himmelsblå hjärta för FCK idag och jag avstår därför spel.

Och nästa säsong av CL så är det vår tur att spela åttondels i CL(nåväl man får iallafall drömma)

Det här var ingen rek utan bara vad jag tyckte.

BOL till alla spelare ikväll !
Tycker att det fetmarkerade är väldigt motsägelsefullt med att hitta värde i 1.43 på ö1.5. Om FCK dessutom har 3 ö1.5 och 3 under på 6 spelade så måste ju värdet vara noll.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat