Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe
Badass du har ju redan bestämt dig för att det inte går att vinna när man spelar väldigt många spel.
Du tillför inte så mycket konstruktivt utan säger bara att "drar du inte ner på antalet spel så gular du inom en månad" typ.
Jag tycker du ska ta en titt i booreds sheet , där har du ett strålande exempel på att det går alldeles utmärkt att spela många spel med rätt moneymanagement.
Tror även att performance spelar väldigt många spel och är vinnande.
https://www.sharps.se/spreadsheet/boored
Rovfisken666 att förlora många spel i rad händer alla lite då och då.
Såg på Kavkaztipsters blogg att han missade 13 raka singelspel den 2 okt.
Kämpa på!
|
För det första skriver jag inte det jag skriver för att vara elak - men tror du att detta kommer gå vägen - varför tror du att det inte är många som spelar på detta sätt...? Du nämner två - hur många kan man nämna som gulat - gå in på RoK och kolla... Boored rekar väl enbart en liten del av de spel han spelar...?
Om du hade orkat läsa vad jag skriver så skulle du sett att jag även råder honom att (i svaret till Pacman) att stanna upp och analysera vad som går snett - det ni gör är ju fullkomligt idiotiskt - ni säger att han bara skall köra på, shit happens, typ - ni nämner inget om att analysera (inte bara varje match) utan även vilken sport han spelar, liga, insatsnivå osv. osv.
Nej, kör på bara så ordnar sig säkerligen allt igen - fy, fan vilket råd!

/Badass