Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-23, 12:35   #928
shoreline

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Håller med er om Riga. Är nog dagens mest spelvärda odds.

2011-02-23 15:00KHLAtlant vs Severstal 1 FT 300 1.893

Atlant är som sagt min stora outsider till hela mästerskapet. I mina ögon har man ett komplett lag, även om högstanivån såklart är högre hos tex. Salavat och Avangard.
Matcherna mot Severstal tror jag blir jämna, men tror nog att Atlant fixar matchserien med 4-1,4-2.
2-2 i matcher under säsongen, men Severstals segrar har snarare berott på att Atlant varit oskärpta och dåliga, det händer inte nu. Eller det ska inte hända nu.

2011-02-23 15:00KHLOHK Dinamo vs Dinamo Riga 2 FT 100 3.820

Riga har gått bra på sistonde och nu går man in i ett slutspel som för några veckor sen såg avlägset ut.
Har 4-1 i matcher på Dinamo under säsongen och det stärker såklart letterna i den här matchserien.
Är ett ojämnt lag, men kan slå alla när allt stämmer och jag tror att man har en god skrällchans både i den här matchen och matchserien.
Dinamo har dragits med skador hela säsongen och trots att man har förstärkt laget så har man inte sett speciellt samspelade ut, och jag tycker att man blivit allt för stor favorit här.

2011-02-23 15:00KHLLokomotiv Yaroslavl vs Dinamo Minsk +1.5 FT 200 2.090

För Minsk är slutspelet bara en bonus. Det såg helt kört ut för någon vecka sen, nu är man ändå här och jag tror att man kommer ta med sig energin från de avslutande omgångarna rakt in i slutspelet.
Lokomotiv har bara gått och väntat på det här i någon månad och det kan vara svårt att ställa om från serielunk till slutspel bara sådär.
2-2 i matcher under säsongen, och jag tror att det här blir en jämn historia som säkert kan gå till förlängning.
Över en hel matchserie är det inget snack om att Lokomotiv kommer vinna, men i en av fyra måste Minsk åtminstonde kunna spela jämnt.

Senast redigerad av shoreline den 2011-02-28 klockan 15:14.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat