Ämne: V64 Solvalla
Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-23, 15:14   #2
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Mina två spikar i dagens omgång blir Incredible Accent och Ypsilon Boko som jag också spelar en rak dubbel på. Lite svårt att säga om ATG eller bookies kommer med bästa oddset där, får avvakta vad "experterna" i tv säger. Det är väl Nybrink som styr spelet på onsdagar och han hittar väl förhoppningsvis någon chanslös outsider att sprida ordet om.

IA tror jag hade vunnit senast om Jorma skruvat upp tempot i tid. Både han själv och tränaren verkar dessutom vara av samma uppfattning. Han spöade Vincent med många längder näst senast och ska väl inte ha några problem att göra det igen. Lennartsson lär väl få klara körorder den här gången så inte fadäsen från förra veckan ska upprepas.

YB kan en låg 15-tid på distansen och det är väl bara Chilly Willy som är på samma nivå tidsmässigt. Björn och Jorma har kört bort två andraplatser på slutet (i finishkörning mot Intruder Kronos och Cashisfunzaz som i princip aldrig förlorat felfria) på ett jävligt klantigt sätt så han ligger bra inne på pengarna. Jämnspelat lopp då Calvin Cavat och Nose By Nose är hårt spelade trots att de nog inte duger på den här nivån och spikvärdet är stort!

Ser nu att Nybrink skippar IA på sina spel så det blir ATG-oddset som gäller på dubbeln!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat