Här kommer lite konstruktiv (som jag ser det) kritik från en utomstående på några av gårdagens spel från din sida.
För det första så kan det vara värt att poängtera att du och jag har helt olika spelstil. Jag förlitar mig allt som oftast på några få bankers under en helg eller matchdag med många spel, samt en del mindre sidospel med klart mindre insats. Jag tycker att statistik, skador och form är av yttersta vikt samt spelar nästan aldrig på att en match kryssar.
Nåväl.
Rushden & Diamonds - Eastbourne Borough
Innan matchen är EB näst sämst i the Conference på bortamatcher, utöver att de är seriejumbo. Du skriver inget om skador hos något av lagen - såvida detta inte är info du utelämnar i din inför analys? Vidare skriver du att "Det skiljer lite mellan lagen"... vad syftar du på då? R&D är serieåtta inför denna match. EB har två kryss och tre förluster på sina senaste fem. De två senaste mötena lagen emellan innan gårdagen har slutat med 2-0 till hemmalaget. EB har släppt in 74 mål säsongen 10/11, en marginal på 10 till det näst sämsta laget Altrincham FC.
Nog för att ditt bet gick åt skogen i 90e minuten, men pre-game ser jag inget som talar för ditt spel, bortsett från ev. skadelägen.
Aberdeen - Hamilton Academical
Här lägger du en insats på 6/10 ("-Standardbet med skaplig edge") på SPLs nästa sämsta bortalag som förlorat fem av sina senaste sex matcher. De tre senaste mötena lagen emellan har alla slutat med vinst för Abderdeen. Ett lag som i matchen dessförinnan hade två skadade ur ordinarie startelva men ändå pulveriserar fjärdeplacerade Kilmarnock. Jag hittar inte den skapliga edgen i din inför motivering.
Viking - Esbjerg
Varför spelar du över 3.5 när rekaren kör på över 2.5? Hittade du egen info som talade för över 3.5 ist? Isf: varför skrev du inte den i dagens tråden och tipsade oss andra?
Hittar ingen motivering till det högre spelet i din db. Egna analyser i all ära men detta känns - utifrån - som ett rent impulsbet.
AFC Bournemouth - Sheffield Wednesday
"Matchen gav mig dåliga vibbar i går"... ? All statistik jag och Vlad öste ut talade för en hemmavinst. Var det någon sorts magkänsla att AFC B inte skulle prestera? Jag hittade noll info som talade till Wednesdays fördel utöver Ben Williamsons skada.
Att du sedan lägger 6/10 i Skottska matchen mellan Aberdeen och Hamilton men bara 4/10 på matchen ovan är för mig fullkomligt obegripligt med all info fanns att tillgå samt båda lagens form.
Senast redigerad av Soap den 2011-02-23 klockan 16:58.
|