Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-23, 19:21   #33
TheDarkKnight

TheDarkKnights avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Är det inte dags att införa åldersgräns här på Sharps.

Jag sätter 100 Sharp$ på att troyme är en liten grabb på högstadiet. Snälla tagga ner, ingen storspelare sitter och skryter om att han är tuff och hur jäkla rik han. Och du skryter om att Roma gick in, WOW. Ett spel, shit vi avgudar dig redan.

Lägg ner,grabben försök inte övertyga oss här inne att du är svin rik och grym på spel. Börja tro på det själv och utveckla ditt spelande och lär dig av erfarna personer här inne istället.

För att faktiskt bidra med något till den här tråden så lirar jag

Inter - B. Munchen 1X @ 1.40

Repris på fjolårets final. Visst Inter har inte imponerat i år, man kom "bara" tvåa i sin grupp bakom tottenham och man ligger trea i ligan. Men man ska komma ihåg att CL är alltid CL. Inter har ett starkt lag, och som tidigare nämnt i tråden måste man stoppa robben o ribbery. Åttondelsfinal i CL väntar och hemmaplan har stor betydelse. Denna matchen tror jag slutar med udda måls seger till Inter, ska vi säga 2-1? Men jag tar med X,et som en Safe då Munchen imponerat på senaste och har spelat bra i Champions League.

P.s: Troyme, nästa gång du ska trolla. Säg då inte att du lirar hos Betsson

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng