Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-23, 20:13   #41
TheDarkKnight

TheDarkKnights avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av troyme Visa inlägg
Ärligt talat så har jag aldrig påmint att jag är rik här någongång på forumet, jag sa att jag är en stor spelare.. Men aa visst, jag är rik och jag fick även in Sevilla mot alla odds .. Jag är trevlig men du verkar bara otrevlig vid dina argument så jag ska nog sluta svara på dina inlägg.. Lycka till i all framtid ..
Är du på riktigt?

Ta och kolla det där inlägget. Inte en människa som gått klart Gymnasiet och är över 18 år skriver på ett sådant sätt. Och vad menar du att jag var "otrevlig" mot dig. Jag ansåg att du gick på högstadiet och att man borde införa åldersgräns på Sharps. Är det något du anser som stötande så får det stå för dig.

Jag säger som föregående talare, sänk din attityd börja bete dig som folk och starta upp en spread som talar för dig. Tomma ord och attityd och skryt om att man har prickat två spel kommer inte ta dig någonstans.

Jag tror helt ärligt ingen vill vara dum mot dig eller såra dig, eller hur du nu tolkar det. Vi vill bara hjälpa dig, för som sagt. Med den attityden och skryt om dina 2 spel, det kommer du inte långt på grabben.

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng