Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-23, 20:18   #43
TheDarkKnight

TheDarkKnights avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Ta det lugnt, det är ju inte så direkt att du aldrig gjort bort dig i några trådar innan.

Angående ditt stora bidrag till tråden, du väljer alltså att slasha en rak 1 på Inter för 2.7 till 1.4 med tanke på en chans till X.
(Just sayin')

Ibland säger en bild mer än tusen ord, denna säger nog en del!

Nu ska vi inte starta pajkastning här. Jag håller med dig Dnb på Inter är ett bra spel och jag var inne på det till en början. Men eftersom jag väljer Dubbelchans så betyder ju det att jag är medveten om att matchen mycket väl kan sluta lika, och att jag anser 1X är ett bättre alternativ då jag tror jag får en större chans till vinst.

Jag vet att du säkert kan hitta flertal fel i mitt spelande, men det finns absolut ingen mening av dig att göra en ny post och påpeka det för mig. Jag har min spelstil, jag värdera mina spel på ett sätt. Du får göra på ett annat.

Jag har ett ROI på 157,5 % på 253 spel. Siffror och statistik är alltid en sak men för mig är det i alla fall ett litet kvitto på att mina spel är vinnande i längden.

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng