Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight
Nu ska vi inte starta pajkastning här. Jag håller med dig Dnb på Inter är ett bra spel och jag var inne på det till en början. Men eftersom jag väljer Dubbelchans så betyder ju det att jag är medveten om att matchen mycket väl kan sluta lika, och att jag anser 1X är ett bättre alternativ då jag tror jag får en större chans till vinst.
Jag vet att du säkert kan hitta flertal fel i mitt spelande, men det finns absolut ingen mening av dig att göra en ny post och påpeka det för mig. Jag har min spelstil, jag värdera mina spel på ett sätt. Du får göra på ett annat.
Jag har ett ROI på 157,5 % på 253 spel. Siffror och statistik är alltid en sak men för mig är det i alla fall ett litet kvitto på att mina spel är vinnande i längden.
|
Haha, trodde aldrig detta skulle inträffa men jag måste faktiskt ta troyme i försvar angående ditt inlägg till honom där du höll med om att han skulle starta ett sheet och låta de resultaten tala sitt tydliga språk för honom.
Nu kommer du helt plötsligt med ROI och stats på 253 spel, men då är den stora frågan följdaktligen. Var finner jag dessa? Jag hittar nämligen inget sheet som du rimligen kan hänvisa till och således bör du inte heller slänga ur dig precis samma sak som troyme. Summa summarum så är det du gjorde precis lika illa.
Man ska se över sitt eget hus innan man påpekar eller håller med om saker som rör andra människor på ett illa sätt.