Ämne: Live betting
Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-23, 22:09   #12
penpal

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 95
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Beror lite på hur du väljer att se på saken och vad man spelar för summor i vanliga fall, och hur mycket man får igenom på spelet.

Om du lägger ner den tid som det tar att följa en iransk match för att upptäcka felsatta odds på att istället reka matcher där du får igenom dina vanliga insatsnivåer så bör det vara mer lönsamt att hitta vettiga spel där. Men får man igenom tillräckliga summor gentemot sitt vanliga BRM så har du självklart rätt, om man nu spelar till överodds och inte bara till att vinna spelet.

Nu vet jag ju inte vad betlimit brukar ligga på i de ligorna, men är det en marknad som bolagen vet att de lätt kan vara fel ute pga att de följer mallar eller liknande så säger det sunda förnuftet att den ligger lågt, kan ju dock ha fel.
För min del handlar mest om egenintresse, vilket innebär att jag sedan tidigare har bra kunskap om iransk fotboll och i flera fall skulle följt ngn av matcherna iaf. Därför blir heller inte tiden som jag lägger ner på att hitta "rätt" odds allt för märkvärdigt.
Felsatta odds förekommer ngn. match/omgång, dock svårt för gemene man att upptäcka detta om inte förkunskap om lagen finns där sedan tidigare.

Nu blev det lite mer off topic än min ursprungliga tanke kring live betting och scouternas roll...........
penpal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat