Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-23, 21:45   #75
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Alla dessa system där man skall räkna med en viss förlust kan väl aldrig bli vinstgivande i längden...? Låter mer som ett avancerat MartinGale-system. Vad gör detta system bättre än något annat?

Är det inte alltid bättre att köra på att alla spel du lägger skall generara en vinst - oavsett rulle, insats eller spelobjekt...?

Detta känns mer som lotto för mig...


Med detta sagt så skall jag även säga att jag inte satt mig in alltför mycket i systemet heller - men jag förstår inte att man skall räkna med en viss förlust innan man dubblar densamma till vinst - är inte detta det essentiella i MG?

Ni behöver inte dumförklara mig - jag vet att mina kunskaper inom detta är väldigt begränsade och jag skulle aldrig ge mig in och satsa på detta sätt, så skona mig...

/Badass
Kritisera ett system utan att ha läst på ordentligt vad det innebär och dessutom erkänna det?

Det är ett progressivt system ja, men det innefattar en hel del BRM, det gör ju inte MG som bara går ut på att dubbla/jaga förluster.

Detta spelas i sekvenser och är en staking plan, precis som med unit 1-5. Detta är inget system som inte kräver att du kan din betting vilket MG egentligen är där man bara jagar sannolikhet och utsätter sig för varians.

Frågan med 2-6 är ju OM du som vinnande spelare blir mer lönsam eller ej.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bobbobula (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat