Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-23, 23:13   #9
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av G@borik Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 296378

Jag kan inte låta bli det fina oddset på Hv71. HV71 har vunnit de tre senaste hemmamatcherna och gästande Frölunda befinner sig i en annan värld - har förlorat dom senaste 4 matcherna.

Hv71 är seriens näst bästa lag på hemma plan. Frölunda har haft det riktigt jobbigt på bortaplan och är det sämsta laget när man får resa bort från Göteborg.

Senast mot Djurgården kom Frölunda till spel utan Mika Pyöräla, Pavel Skrbek, Riku Hahl och Dragan Umicevic. Ingen av dem kommer heller till spel mot HV71.

HV har inte förlorat efter ordinarie tid hemma i Kinnarps Arena på 15 matcher. Senaste lag som tog en trepoängare i Jönköping var Färjestad (3-1) den 2 november.
Tror också att denna kan vara bra actually, men jag funderar mer på -1 AH@~2.00. Jesper Fasth och Martin Thörnberg väntas kunna comebacka imorgon dessutom, dock går det förkylning och magsjuka så Janne kommer inte ta ut truppen förrän imorgon.

Vi har tre raka bortaförluster efter landslagsuppehållet men det går desto bättre på hemmaplan som du säger, poäng i femton raka hemma (tre OT/SO-förluster).

Ska höra med polaren imorgon hur läget ser ut och kan återkomma om jag får tag i honom.

Senast redigerad av Overkill den 2011-02-23 klockan 23:14.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat