Uppdatering med nya riktlinjer
Då jag märker att det tar väldigt mycket kraft och tid med att få rätt på min dygnsrytm samtidigt som spelen varit lite halvdåliga (usla!) på sistone så kommer jag enbart att välja ut en eller ett par matcher om dagen som jag anser att det är värt att skriva om. Det ger mindre press på mig själv att jag måste leva upp till vissa regler vilket får till följd att det känns mer som en hobby än ett jobb som det gjorts på sistone. Förhoppningen leder detta också till färre spel per dag då jag har svårt att hålla nere detta till runt tio om dagen.
Så nu hoppas jag att jag får mer fokus på det hela och att jag kan få ner mer information till de få som följer och läser i min speldagbok. Jag går ifrån tanken att i första hand skriva för mig själv i dessa spel och jag utvecklar nu mina tankar klart djupare i de spel som jag finner bra värde i. Så detta blir i stort sett som riktiga rekar frånsett att de inte kommer presenteras bland de "offentliga" rekarna på förstasidan. Vid riktigt fina värde kommer jag dock lägga ut dessa där så att alla kan ta del utav det hela.
Så nu styr jag om skutan lite då tanken är att den ska ha rätt kurs på sikt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av rovfisken666 den 2011-02-24 klockan 03:34.
|