Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666
Vill lyfta fram ett bra odds på Emil Jönsson i H2H mot Erik Brandsdal. 1.60 på Betsafe känns som klart värde och jag spelade direkt. Sen kollade jag runt lite på övriga sajter och upptäcker att Unibet går så lågt som 1.40.
Även Emil Jönsson till 1.85 i H2H mot Ole Vigen Hattestad känns som ett bra spel.
Marcus Hellner före Petter Northug till 2.55 kände jag också som ett bra spel.
Speciellt Emil Jönsson som är ruskigt duktig sprinter känns som en klar guldkandidat. Visst, det kan alltid bli strul och folk kör ihop men utan detta så är Jönsson som sämst trea i dag, ngt annat kan jag inte se. Brandsdal kör inte lika mycket i världscupen som övriga eliten utan vinner klart mindre tävlingar. Han har en seger i år i sprint inom världscupen, dock var detta i klassisk stil och det saknades väldigt många sprintåkare. Övriga tre starter som varit i sprint (fristil) har han placeringarna 29, 12 och 26. Emil Jönsson har tre segrar på tre starter i fristil vad gäller sprint. Övriga tre i klassisk har han 8, 1 och 4
|
Haha, du "snodde" reken mitt framför ögonen på mig. Satt just och letade manuellt efter högsta oddset på denna! Jaja, då kan jag bekräfta att detta är ett mycket bra spel till 1.60!