Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-24, 17:37   #88
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Lite funderingar

Ja, jag ska vara glad som den här dagen har varit rent spelmässigt men samtidigt grämer jag mig lite, det går inte att komma ifrån. Jag halverar ju samtliga insatser, dels för att jag jobbar in en bonus samt att självförtroendet fick sig en knäck när jag tappade 20% av min bankrulle. Så när jag sen spelar H2H i dag på sprinten i VM så sitter samtliga nio spel och jag vet att vintersporter är min starka sida även om jag inte anser mig vara lika bra på vanlig skidåkning som i skidskytte.

De två spel som står som röda i H2H är ju bäste placering från det landet. Och Hanna Brodin till 10 i odds kändes bra och hon blir näst bästa svenska, efter Charlotte Kalla. Överodds var det i vilket fall som helst för hon kan göra riktigt bra tävlingar ibland och i dag var väl en av de bättre, dock såg hon trög ut i semifinalen. Att det finska spelet inte satt förstår jag inte riktigt. Jag hade bestämt för mig att ifall man åker ut på samma nivå så tittar de på kvaltiderna och placeringarna blir därefter. Då borde min man vunnit. Skulle det nu vara så att de går efter bästa tid på den nivån man åker ut hade jag också vunnit. Men nu verkar det som att de räknar placering i heatet först, men jag får likväl inte ihop det när jag går igenom de olika kvartsfinalerna. Och de officiella resultaten har nu kommit på pdf också så jag är lite förundrad här.

Men annars en toppendag, men nu halverades ju vinsten från vad den borde varit och jag säger bara, mer skidsport till rovfisken. Jag behöver mer skidsport för att slippa dessa totala fall jag kan få på fotboll ibland men den italienska ligan går ju bra hittills så jag hoppas det fortsätter så. Men nästa vecka börjar VM i skidskytte också så nu har jag ett par veckor där jag borde vara vinnande. Mindre fotboll och mer vintersport ska få upp mig igen på en bra nivå - det hoppas jag åtminstone.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng