Citat:
Ursprungligen postat av Zimond
Dum? Klipskt skulle jag säga.
Det är snarare dina Sharps.se-glasögon som gör dig korkad, om du tror att Holms smugglade in bredbandet i tron av att han skulle kunna använda det.
|
Mina Sharps.se-glasögon? Du vet att vi tjänar på all sorts PR som R&K får eftersom alla vettiga till slut lämnar deras sida för vår och det kan vi tydligt se på antalet registrerade per dag sen BB startade. Jag har ingenting emot att Holms är med i BB utan tycker snarare det är kul att se han göra bort sig där också.
Vad tror du ger han mest status för omvärlden, att han lyckas få ut ett meddelande till R&K inifrån huset eller att han åker fast i ett misslyckat försök att använda det? Klart han tog med det i hopp om att använda det, man måste vara ett ordentligt pucko för att tro någonting annat.
Edit: Frågan är varför de behövde en bärbar dator för att beställa mat? Onlinepizza som köpt reklamplats eller?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."