Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-25, 02:13   #69
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zimond Visa inlägg
Förmodligen kommer vi få in en bärbar dator i huset som jag kommer kunna använda mitt insmugglade bredband med, utan att BB kommer se det och bestraffa mig, och genom det kommunicera med R&K och bli fukking awesome all around the globe.
Fast nu erkände precis Holms att hade hade glömt kvar modemet i jackan och trodde de skulle ta det, men han upptäckte att det fanns kvar där väl inne i huset. Han sa också att han nu när han tänkt i efterhand att han borde tagit datorn med sig under ett täckte och säga till dem andra att han skulle sköta beställningen så inte fan var det en smidd plan om att vinna svenska folkets hjärtan att åka fast med ett USB-modem i alla fall.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat