Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-25, 21:47   #129
Sonadar
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Jag känner spontant att jag är för feg för detta system. Framförallt för att jag inte är 100% säker på att jag går med vinst i längden.

Jag menar vad man än säger, så är förluster den enda anledningen till att man lägger 12 gånger så mycket på det sista bettet som det första, alltså jagar man förluster.

En annan sak som jag funderar på är ju att 12unit spelen måste ha rejält med värde, och vad är chansen att man prickar matcher med bra värde när man har förlorat 5 i rad i den serien?

Jag förstår idén, men för mig personligen känns det för mycket som att jaga förluster, men ska hålla koll på er som testar det under säsongen.

Någon som har tips på hur man kan göra för att kolla om sitt spread hade gått med vinst om man kört 2-6? Känns som att hur man än gör blir det ett par timmars arbete. Det går inte att importera till excel eller nåt?

EDIT: Kollade lite snabbt på mitt spread till vänster. Under senaste månaderna skulle jag gulat flera gånger om känns det som. La märke till att framförallt de sjätte matcherna inte hade suttit mer än 20% typ...

å andra sidan går ju jag ofta efter odds kring 3-snåret och uppåt och ju lägre träffprocent desto högre risk med ett sådant här system. Så detta är nog verkligen inget för mig

Kan inte du testa att köra test med kanske 40% och 60% träffsäkerhet för att se om det blir någon skillnad i ROI'n tino? Om du orkar d.v.s. :P

Senast redigerad av Sonadar den 2011-02-25 klockan 21:53.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat