Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-25, 23:05   #4
Sonadar
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Om det var omöjligt att vinna i längden skulle det väl inte finnas folk som lever på betting.

I vilket fall så har du ju kommit rätt! Hela denna sidan är tillägnad till att tjäna pengar, inte att nöjesbetta. Alla medlemmar här har det som mål, och jobbar aktivt för att tjäna pengar.

Det finns ju enormt mycket teorier och spekulationer, därför en sida som denna är bra, då man verkligen kan testa och diskutera med varandra. Nu är ju jag dock ingen av de som spelar med speciellt höga insatser, eller för den delen har spelat särskilt länge, visserligen ska jag snart sätta in 10k och börja betta "på riktigt" men jag är seriös i vilket fall.

Men jag tror att man ska vara ödmjuk i vilket fall. Visst, det har gått bra för mig hittills, men jag tror inte för det att jag är bättre än någon annan på att betta. Vill definitivt bli bättre och kommer jobba aktivt för det.

Under min relativt korta bettingkarriär har jag hunnit stöta på flera, någon här på sharps, någon på flashback, flera på covers, det som de har gemensamt är att de är väldigt konservativa och absolut inte lyssnar på någon med mindre erfarenhet. Jag kommer aldrig att tro att jag kan mer än någon annan, för det kan man få äta upp ruskigt fort, och det kan sätta käppar i hjulet för min personliga utveckling och med det min vinst.

Det enda tipset jag kan komma med om man vill leva på betting är väl att ha en rejäl buffert till att börja med, så man inte sitter fullständigt i skiten om det går dåligt ett tag, och även att lägga undan pengar av samma anledning om det går bra.

Sen kanske att ha ett par bra touts, för omsättning och säkerhets skull.
Dock är ju inte dessa tips av erfarenhet utan bara sunt förnuft.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat