Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-03, 13:51   #1
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

RobinD 2.0 - Operation skärpning (Fotboll + diverse kompliment)

Hej gott folk!

Dags för mig själv att inse att beting inte handlar om att ha roligt, utan att det är noga utvalda spel som kommer generera vinst. Något som var tydligt från min förra dagbok (Nej KP, den gulade inte! Bara nästan) var att mina egna rekar låg på rätt sida om 100%-strecket.

På 31 lagda spel hade jag:

15 Vinster: 58.87u
15 Förluster: -54u
1 Push: 2u

Differens: +4.87u

Satsade Units: 103,2
ROI: 104,7%

Snittodds på vinster: 2.29
Snittodds totalt: 2.30

Vad hände då? Jag placerade på tok för många spel på impuls, desperation när jag missat en rek, ryggningar utan egen källkritik och säkert alla andra misstag man kan göra. Ryggade även WD till stor del. Jag kommer fortsätta att rygga honom, men mer selektivt och inte alla sporter.

Förra dagboken slutade back och jag spelar fortfarande för läropengar, har spelat "seriöst" sedan december 2009 och har som sagt inte lyckats hamna på rätt sida än.

Nu blir det nya tag i alla fall. Ska försöka hålla mig till ca 80-20 i egna spel/ryggningar. Har som mål att hålla mig mellan 1-5 spel per dag och 1-5 spel per natt.

Hjälp uppskattas, jag postar allt i dagboken även om vissa spel kommer upp efter spelstopp eller tom efter matchen startats. Men ser ni tendenser till tilt så säg åt mig att kamma mig!

Fonden startar med 100 units + 4 units levande sedan innan. De 100 unitsen består av de som fanns kvar av förra fonden samt en ny insättning.

Okej då kör vi!

I Fonden: 104u

EDIT: Lägger till de levande spelen som fanns kvar sedan innan. Eftersom det blir mäckigt med bokföringen att olika siffror i fonden och på kontot. Sorry för velandet.

Senast redigerad av RobinD den 2010-02-03 klockan 16:32.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng