Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-26, 10:39   #34
jaktenpamiljonen

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

UFC 127

Te Huana - A. Gustafsson
George Sotiropolus - Dennis Siver
Ebersole - C. Lytle
---> 2.21 @ Unibet

Här går jag emot hur man ska spela men dock så är det 3 matcher som på förhand ser väldigt bra ut för mina gubbar.

Gustaffson möter här Te Huana som aldrig tidigare har slagits i UFC. Han känns som en utfyllnadsfighter bara för att fighten är i Australien. Svensken å sin sida är en väldigt duktig fighter och är Sveriges stolthet inom MMA just nu. Han har 2-1 i UFC och allt tyder på att det blir 3-1 och en fin välförtjänt bonus för Alex.

G. Sotiropolus är nog den som imponerar mest just nu i 155pounds LW klassen i UFC. Han har 8 raka segrar och har i dessa dominerat totalt. Sist så mötte han Joe Louzan som han fullkomligt körde över. Sotir. är väldigt rolig att titta på och här kommer han med bravur köra över Siver.

C.Lytle möter här Ebersole som är en backupfighter. Denna match skulle egentligen bli en match mellan Carlos Condit och Lytle. Dock så skadade sig Condit för någon vecka sen och Ebersole fick ta hans plats. Även här så ser jag inte hur Ebersole ska kunna vinna mot den UFC erfarne Lytle och självklart lägger jag till spelet här.

Dessa tre matcher tror jag stenhårt på och just nu känns det som gratispengar på detta spel men i kampsport så kan allt hända så vi får se under morgondagen hur det har gått.

// Taget från min blogg.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat