Tänkte att vi kunde öppna en tråd där vi diskutera helgens omgångar av Stryktipset istället för att öppna ny tråd för varje omgång. Så får vi se hur stort intresset är.
Jag och polaren söker revansch efter vårt mindre misslyckade system och missat topptipset med Bayerns mål i 90:e. Så vi kör ännu en omgång tillsammans, härligt då man kan bre på lite med insatsen och få ett litet större system, kanske är det något för oss här på Sharps och öppna bolagsspel?
Här kommer min..eller..vår rad även om jag har tippat majoriteten
Stryktipset 26 Februari 2011
M-4-3-648
1. Wigan - Manch.U
2
2. Aston V. - Blackburn
1
3. Everton - Sunderl.
1
4. Newcastle - Bolton
1X
5. Wolverh. - Blackpool
1
6. Barnsley - Norwich
1X2
7. Hull - Cardiff
1X2
8. Millwall - Nottingh.
1X2
9. Crystal P - Reading
1X2
10. Ipswich - Portsmo.
1
11. Leicester - Coventry
1
12. Middlesbr - Queens PR
1X
13. Sheff.U - Derby
1X
Kostnad: 648 Kr
Den jag redan nu känner mig osäker på är om att QPR skulle slå Boro, men jag tror på en jämn match och ett X och skulle Boro vinna så ökar det bara utdelningen.
För övrigt så tänkte jag på att det skulle varit trevligt med en stryktips tävling där vi tävlar under ett vinst antal veckor med olika spelkassor(fiktivt så att alla är på samma förutsättningar) och om det då kanske fanns möjlighet att tigga åt oss lite Sharps dollar priser ifrån mod till top 3:orna.
Om där finns intresse så säg till så kan vi väll börja skissa på den eventuellt första Sharps Mästerskapet i Stryktipset
Och givetvis...Vi diskuterar även Topptipset här inne såklart!
Trevlig Helg,Amigos!