Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-26, 11:09   #10
jaktenpamiljonen

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Wolverhampton - Blackpool X2
---> 2.00 @ Unibet

Här hittar jag högt spelvärde. Här får vi X2 på Blackpool till fina 2.0 i odds. Blackpool kommer från en övertygande 3-1 seger mot Tottenham och självförtroendet är på topp. Wolves ligger på 20-plats vilket är absolut sist. Blackpool ligger på en fin 12-placering. Wolves har 6-2-5 hemma denna säsong och är 14-bästa hemmalag medan Blackpool imponerat på bortaplan där man är 7-bäst i ligan med 5-2-7. Senaste matchen dessa emellan gick Blackpool segrande med 2-1 på hemmaplan.

TROLIGT WOLVES-LAG
Wolverhampton (4-4-2, fr.h.): Wayne Henessey - Ronald Zubar, Richard Stearman, Christophe Berra, George Elokobi - Matt Jarvis, Jamie O’Hara, Karl Henry (c), Adam Hammill - Sylvan Ebanks-Blake, Kevin Doyle.

Guedioura, Hunt, Kightly och Mancienne missar matchen på grund av skador

Blackpool (4-4-2): Kingson; Eardley, Evatt, Baptiste, Cathcart; Vaughan, Sylvestre, Southern, Kornilenko; Campbell, Beattie.

Gary Taylor-Fletcher och Elliot Grandin missar på grund av skador. Stephen Crainey är tillbaka i träning, men är ännu inte redo för match. Matt Gilks, Paul Rachubka, Billy Clarke och Chris Basham är fortfarande borta på grund av skador. Adams är avstängd.

Här tror jag att man kommer sakna Adams men att man definitivt kan få X. I och med DJ Cambells fina målform så är det inte omöjligt med en Blackpool seger heller. Oavsett utfall så är det stor chans till klirr i kassan.

Bayer Munchen - Borussia Dortmund X2
---> 1.96 @ Unibet

Här möts denna säsongs jättar inom den tyska fotbollen. Bayern hade en tuff match mot Inter sist och detta tror jag har tagit en del på krafterna. Denna match är en måste match om de ska ha någon chans överhuvudtaget att komma ifatt Borussia. Dock så kommer det inte bli lätt då Borussia är ett väldigt bra lag med många bra spelare. Man har en riktigt bra defensiv samt flera bra offensiva spelare och då tänker jag främst på Lucas Barrios.

Bayern är seriens bästa hemmalag med 8-2-1 denna säsong. Det som är lite roligt är att de möter ligans bästa bortalag då Borussia har 10-1-1 denna säsong. Detta ska enligt pappret bli en riktigt tight match och jag tycker att 1.96 på X2 till Borussias fördel är ett väldigt spelvärt odds.

Troliga startelvor

Bayern München: Kraft - Lahm, Tymoshchuk, Badstuber, Pranjic - Luiz Gustavo, Schweinsteiger - Robben, Müller, Ribery - Gomez.

Borussia Dortmund: Langerak - Piszczek, Subotic, Hummels, Schmelzer - Bender, Sahin - Kuba, Götze, Großkreutz - Barrios.

// Taget från min blogg

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat