Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-26, 15:33   #23
jaktenpamiljonen

jaktenpamiljonens avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 388

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rogarn Visa inlägg
jaktenpåmiljonen, vet inte om statestikspel borde hamna här =S Varit bra om du bifogat evt uppställningar, avstängningar m.m. Rent spontant känns det som om du chansar typ, baserat på stats. Blir då omvänd titel (miljonen jagar mig)
Har skrivit 4 matcher i denna tråd och denna var den enda där jag inte haft med lineups och dylikt. Men jag kan säga att jag inte chansar. Statistiken är på Celtas sida. Sen är inte statistik allt som du säger.

Jag skulle skrivit med laguppställningar och dylikt om jag hittat informationen så som på de andra rekarna. Spanska Segunda e lite svårare att hitta info om.

Celta startade sist mot Ternerifa med denna uppställning och inhopparna är i parantes:

Falcón, Hugo Mallo, Jonathan Vila, Catalá, Roberto Lago, Bustos, Álex López, López Garai (Michu, min.59), Trashorras (Dani Abalo, min.78), De Lucas and David (Iago Aspas, min.67)

Inga gula kort under matchen vilket tyder på dessa spelare är utan avstägningar.

Svårt att hitta information om gimnastic och celta men några gissningar är det inte. Man kan säga mycket utifrån statistiken och oddset 2.40 är ett överodds enligt mig på Celta. Nu har även linan gått ner till tex 2.30 på Unibet.

Om någon sitter på mer info så är det välkommet

//JPM

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat