2011-02-26, 15:49
|
|
|
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408 Fotboll 2013Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45%
|
Citat:
Ursprungligen postat av jaktenpamiljonen
Har skrivit 4 matcher i denna tråd och denna var den enda där jag inte haft med lineups och dylikt. Men jag kan säga att jag inte chansar. Statistiken är på Celtas sida. Sen är inte statistik allt som du säger.
Jag skulle skrivit med laguppställningar och dylikt om jag hittat informationen så som på de andra rekarna. Spanska Segunda e lite svårare att hitta info om.
Celta startade sist mot Ternerifa med denna uppställning och inhopparna är i parantes:
Falcón, Hugo Mallo, Jonathan Vila, Catalá, Roberto Lago, Bustos, Álex López, López Garai (Michu, min.59), Trashorras (Dani Abalo, min.78), De Lucas and David (Iago Aspas, min.67)
Inga gula kort under matchen vilket tyder på dessa spelare är utan avstägningar.
Svårt att hitta information om gimnastic och celta men några gissningar är det inte. Man kan säga mycket utifrån statistiken och oddset 2.40 är ett överodds enligt mig på Celta. Nu har även linan gått ner till tex 2.30 på Unibet.
Om någon sitter på mer info så är det välkommet
//JPM
|
http://www.marca.com/2011/02/25/futb...298658398.html
Inte ett dugg svårt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|