Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-26, 18:12   #90
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Lite tankar om mina spel

Det positiva är att äntligen känner jag att slutminuterna är på min sida ibland också. Min älskade Podolski gör ett drömmål i 89:e minuten och räddar segern till Köln. Både spelet och glädjen att Podolski kommer hålla kvar Köln i Bunesliga känns underbart.

Det negativa är att jag verkar ha hamnat i osynk och orytm med det mesta just nu. Ens självförtroende påverkar en och jag väljer fel vägar just nu i så mycket. Dels står jag över spel som visar sig vara vinnande - jag vet det med selektivt minne dock. Men faktum är att tittar jag på Eastbourne som jag spelade med hcp för några dagar sen så visar det sig att i dag vinner de t o m borta mot laget på femteplats. Oldham Athletic som jag spelade mot förra gången förlorar i dag med 5-0 hemma. Sheffield Wedsney vinner på bortaplan med 1-0 i dag och det finns fler resultat där jag är antingen lite före eller lite efter. Men det är så hårt i en förlustvecka att följa upp sina tankar och idéer och då hamnar jag än mer minus i veckan och den onda cirkeln är igång.

Jag får helt enkelt vända detta på något riktigt bra sätt nu även om jag inte vet hur riktigt. Kanske är Köln startskottet för bättre (vinnande) spel i fortsättningen. Jag måste även få ner mer tankar om mina spel här i speldagboken men jag har varit lite upptagen på sistone.

Det får bli melodifestivalen i kväll och jobba in Julia Alvgarde! 150 i odds på att gå till final, ja någon har ju fått hjärnsläpp hör jag!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng