Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-26, 22:45   #91
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Fisken tiltar sönder

Hur sjutton kan jag sitta och besluta mig för att spela Bologna borta mot Juventus men sen på något sätt inte ha spelat de ändå. Jag uppmärksammar detta när jag av en slump ser att de leder med 2-0 och jag inte har matchen i mitt sheet. Tänkte ifall det inte hade matchats på Betfair kanske, men icke. Det fanns inte med där och nu undrar jag vad som egentligen har hänt. Alzheimers kanske? För jag märkte av en slump att jag skrivit in ett spel i kväll i mitt sheet som jag inte hade accepterat ens. Är det konstigt jag blir helt galen. Borde sova och sen gå igenom skidorna i morgon, lutar åt att jag endast spelar H2H efter den klassiska delen. Jag hatar när allt går helt snett. Helt ur rytm känner jag mig även om formen likväl känns bra. Kom även ihåg att jag trodde stenhårt på Rangers mot Capitals när de möttes för några dagar sen. I natt möttes de igen och nu satt senaste matchen fast i huvudet på mig så det blev inget spel nu fastän jag borde spelat, vad händer då? 6-0 till Rangers. Jag borde verkligen ta tag i detta nu och inte få mentala kollapser gång på gång. Det är bara för tungt just nu, it sucks!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng