| 2011-02-27 12:00 | KHL | HC Sibir vs Salavat Yulaev |
2 |
FT |
174 |
2.020 |
Jag sa innan att jag inte trodde Sibir skulle ta någon av matcherna mot Salavat, och hittils har ju det stämt. Man har absolut inte gjort bort sig, men skillnaden mellan lagen är stor och när Sibirs försvar inte fungerar prickfritt så ska man inte ha en chans mot Salavat.
Nu tycker jag oddset är för högt och jag tror att Salavat gärna vill avgöra den här matchserien under de närmsta två dagarna.
| 2011-02-27 13:00 | KHL | Yugra vs Magnitogorsk UNDER |
U 5 |
FT |
174 |
1.971 |
Yugra har haft två fantastiska målvakter under säsongen och oavsett vem som står så blir det bra. Senast vann man överraskande 2-1 i Magnitogorsk och satte rejält liv i den här serien. Nu måste Magnitogorsk ta en match på bortaplan och räkna med att Yugra kommer försöka hålla tätt så länge det går och försöka att avgöra det här på kontringar och PP. Räknar med en målsnål historia där bortalaget vinner med uddamålet?
| 2011-02-27 15:00 | KHL | Neftekhimik vs Avangard Omsk |
DnB |
FT |
262 |
1.763 |
Absurt att ett lag med Avangards offensiv bara mäktat med två mål på två matcher mot Neftekhimik. Nu tror jag dock att Neftekhimik tvingas öppna sig en aning mer när matchserien flyttar till deras hemmaplan. Man är inte tillräckligt disciplinerat för att spela den grishockeyn man gjort två gånger om i Omsk och det kommer ge ytor till Cerevenka, Jagr och de andra.
| 2011-02-27 15:00 | KHL | Severstal vs Atlant |
DnB |
FT |
174 |
2.010 |
Med en dåres envishet... Atlant är bättre. Man har varit bättre i de tre första matcherna. Det måste bli utdelning nu!