Lite uppdateringar
Inte i min vildaste fantasi kunde jag tro att FCH återigen inte klarar av pressen. Det är något över det laget som gör att de inte pallar matcher som är viktiga och Karlberg verkar inte ha fått ordning på det ännu, det är möjligt att det är ett omen i FCH. Att ha 0-5 hemma mot Pixbo är ju ett självmord för att kunna hämta upp det hela. På förhand kände jag värde i tvåan just pga att FCH är just FCH men samtidigt håller jag på FCH och någon gång måste de palla att spela matcher som är avgörande. Istället väljer jag underspelet då det borde bli en jämn match och runt sex till nio mål om inte det mentala sitter djupare än djupast. Efter 0-5 i första perioden fanns det ju egentligen inget hopp kvar att underspelet ska sitta och det rinner iväg som jag trodde och slutar på 20 baljor. Men personligen är jag glad åt att Vidar lyckas då det är en underbar person och en fantastisk coach. Bara att ta nya tag vad gäller innebandyn och jag vet vad jag kan inom innebandyn så det ska mycket till innan jag skulle tvivla på mig själv där. Men ibland sker det saker i matcher som är svåra att förutse, t ex 0-7 till Udinese i går.
I dag siktar jag in mig på 10km klassisk stil i VM för damer. Tycker att båda min spel hittills känns bra och Johaug kommer att prestera bra, samtidigt har hon Saarinens tid att gå på även om det bara skiljer en minut mellan starterna. I övrigt känns det svalt i dag men det finns ett par fotbollsmatcher och lite ishockey. Kunde varit klart bättre men om ett par dagar så startar VM i skidskytte och då har jag laddat geväret. Natten började annars illa vad gäller NHL men det känns som en marknad jag borde lägga ner helt men jag får se hur det blir med den saken. Får dock köra vidare ännu en natt på min linje för nu ska jag inte vika undan så fort det går emot mig lite.
Övrigt
Det är smått komiskt hur personer tänker när de lägger in sin avatar alltså. Vad är det som gör att folk har bilder på tjejer, kändisar och personer som ser konstiga ut? Ja, jag anser det vara smått komiskt åtminstone och det borde utredas exakt vad det är som skapar detta fenomen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|