Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-28, 15:56   #880
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Absolut, men det är ju pga denna orsak som han inte kommer att komma ut från Big Brother 2011 som sista person.

Ge mig ett svar, Wagner. Vad är det mest sannolika, att Holms vinner och gladeligen ger vinsten till Stadsmissionen eller att han går ut självmant om det börjar lukta seger så han kan ta del av de affiliate-pengar som förlusten för alla RoK'are innebär som lirat honom som vinnare?
Jag har väl aldrig blivit skyldig någon ett svar.

Jag tror absolut inte att han kliver av självmant. Så mycket affe-pengar handlar det inte om så att det väger upp en långvarig frivillig isolering för att sen smita hem med svansen mellan benen. Glöm det!

Han skulle dra in mångdubbelt av den varan genom dagligt rekande från utsidan som ett enda låglimitspel från insidan skulle ge. Och som jag sagt tidigare, det är barturnen med Brinken som ger dom stora stålarna. Tänk er transan på bardisken och Holm kryper omkring och slickar bananlikör från hens nakna kropp.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat