Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-28, 16:51   #115
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Kan bara instämma här. Alt följande förslag:
  1. Spela bara på Norgemarknaden i några dagar.
  2. Återställ dygnsrytmen och skippa att glo på NHL halva / hela natten, även om du spelat på matcherna så kan du se sammandrag dagen efter.
  3. Om detta inte hjälper ta en veckas break och umgås med dina vänner så att tankarna hamnar någon annanstans. Angla t.ex.!
Ja, det är nog det enda rätta men samtidigt finns det en kraft inom en som säger att det är bara att ta tjuren vid hornen, eller hoppa upp på hästen igen.

Blir färre spel i dag åtminstone, två ryggar bl a. Blir det en bra kväll så är jag med igen. Men det är väl bara att lära sig att det blir jobbiga dagar. Men på skidorna i dag symboliserar mina spel det hela. Från början hamnar jag knappt plus, men ett livebet på Johaug saboterar allt coh det blir svagt minus istället. Hon tröttnade helt, men samtidigt är jag så nära att spela Björgen till 3.00 i odds när de passerade sju kilometer men där avstod jag med minsta möjliga marginal. Bara känslan som sa att jag orkar inte ta den här förlusten även om jag såg värde just då. Just dessa känslor styr mitt spelande väldigt mycket i tunga perioder.

Min dygnsrytm är helt ok nu iaf men jag vet inte om det hjälper så mycket. På något sätt analyserar jag bättre om natten.

Ja, break och en kor6t semester hade nog gjort susen faktiskt men det bluir inte av just nu, men helt klart något att tänka på.

Tack! Vem är Angla?
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng