Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-28, 20:56   #124
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Tankar angående dagens spel

IKSU vinner till slut enkelt även om det stundtals inte alls såg bra ut. Kändes lojt och det fanns inte fullt fokus på uppgiften men i tredje perioden går de ner på två femmor och då händer det saker. Spelet blir snabbare, säkrare och klart mycket mer stabilt i sin helhet. Sjätte raka segern mot Pixbo och spelet sitter lika klockrent som jag på förhand trodde. Dock undrade jag både en och två gånger vad de höll på med i vissa perioder av matchen. Men med den här matchen kändes det lite som att vändningen kommer och jag kan lämna min formsvacka som jag befunnit mig i. Skönt!

Min första rygg för kvällen, Sparta Praha borta mot Banik Ostrava satt också till fina 2.29 i odds. 0-2 slutade matchen efter ett sent mål som definitivt avgjorde matchen. Även sånt här känns viktigt för att ha modet att våga ta rygg även om det t ex är bra spelare som rekat något. Så nu får jag hoppas att dagen fortsätter i den positiva andan med de två matcher som jag fortfarande har spel på i kväll.

Handbollen mellan Malmö och Lugi vet jag inte riktigt vad jag skulle in och pilla i men efter att ha kommit fram till att Lugi borde gå segrande ur striden mer än 50% av matcherna så börjar jag leta odds. 1.83 på Pinnacle där jag får pengarna tillbaka vid kryss kändes lite lågt och jag väljer att spela en rak tvåa till dubbla pengarna och så går matchen och slutar 24-24, hur kul känns det på en skala liksom? Nä, även om Malmö inte haft de bästa resultaten efter uppehållet så kanske jag borde låtit matchen vara men det kändes övertag för Lugi även om jag inte vill utnämna mig som någon handbollsexpert.

Stoke får jag hålla tummarna för nu att den ryggen går in och Milan känns som det kan bli vinst med flera mål i dag. Så det spelet känner jag mig riktigt nöjd med. Veckan blir bara bättre och bättre ju längre den går också vad gäller spelobjekt, och nu ska det gå uppåt igen för min spelkassa.

Slängde in en liten avrundningsfyrling i allsvenskan i kväll också och i starten av andra perioden såg 45-oddsaren riktigt bra ut men nu ser det mörkt ut som jag förväntade men det kan vara kul med några sådana här spel i månaden också. Vips så klonkar man och det skjuter i höjden!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng