Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666
Skillnaden mellan kritik och ren dynga borde du kanske läsa på lite om? Du vet kanske inte ens vad kritik betyder?
"lilla gubben"
"väx upp"
"självdistans->självgod"
Ja, är det kritik så undanber jag mig det i framtiden. Men folk som inte tillför något kommer jag heller inte läsa då de hamnar på ignore. Blir tröttsamt att läsa 100% meningslösa inlägg av en del personer här.
|
Jag ber om ursäkt för mina barnsliga och obstinata inlägg.
Tyvärr så är det så att du är oerhört dålig på att ta kritik.
Det finns massvis av exempel i din dagbok där spelare med oerhört mycket mer kunnande och erfarenhet ger dig feedback och välriktad kritik.
Soap tex ger dig en hel skottkärra med argument om varför dina Leauge One picks förra veckan inte var något vidare.
Du bemödar dig med ett långt inlägg som försvarar "ditt tänk".
Alla utomstående märker på 5 sek vem som har mest kött på benen av er två.
Trots detta så stångar du dig blodig för att försvara din egen linje.
Jag spelar också massvis med spel men jag skulle aldrig drömma om att försöka gå på min egen linje i tex NHL när jag hänger på ett forum med folk som Qirren,Avej,Mackyy och Hultas. Känns ju jävligt naivt att tro att jag ska kunna ta ut bättre picks än killar som säkert plöjer ner 100 timmar i veckan tilsammans.
Likadant med Arch,Eddie och Vlad i NBA.
Mitt råd om du ska få det här på rätt köl är att du ryggar dom som kan bättre än du själv och att du lägger ner din egen tid på att ta fram bra spel istället för att försvara dom som är mindre bra.
Ödmjukhet och vilja att förändra till det bättre är vettiga verktyg.
/Grisen