Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-01, 09:46   #133
robbson11

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Skillnaden mellan kritik och ren dynga borde du kanske läsa på lite om? Du vet kanske inte ens vad kritik betyder?

"lilla gubben"
"väx upp"
"självdistans->självgod"

Ja, är det kritik så undanber jag mig det i framtiden. Men folk som inte tillför något kommer jag heller inte läsa då de hamnar på ignore. Blir tröttsamt att läsa 100% meningslösa inlägg av en del personer här.
Meningslösa inlägg är du rätt bra på!! Sluta lägg alla spel på känsla,du blandar in alldeles för mycket känslor i allting. Det märks inte minst på dina överanalyser av dina torskspel!! Enligt dig har du aldrig lagt ett dåligt spel!

Ta till dig av folks kritik,tona ner attityden och besserwisser stilen! Lär dig av dom som gått före dig och kan mycket mer! Försök lär dig nåt,finns mycket kunskap att suga i sig här på Sharps.

Försök att inte stöta dig med alla,en avatar behöver inte säga ett skit om personen bakom. Men i ditt fall kanske det är så....?? En riktig djupdykare!!

Finns faktiskt folk som är både smartare,snyggare,bättre,roligare,kunnigare,charm igare,rikare och friskare än dig!! Jag lovar!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng