Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-01, 14:52   #137
Boden
stolt same som älskar hojt

Bodens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Som ett exempel kan vi ju titta på Sundsvall mot Borås i går där Boden väljer en linje medan jag inte skulle spela till det urusla oddset då mycket talade för att Sundsvall skulle få det tufft som jag såg det. Det betyder inte att Boden var fel ute, utan vi får väl låta resultaten tala för sig på sikt, sen kommer alla ha dåliga spel fastän vi tror det var värde i spelet. Men på sikt kommer det synas vilka som är mer fel ute än andra.
Jag citerar vad du skrev i hockey-tråden om den matchen:
"Samtidigt är det ju jäkligt kul att spela ut ett lag ur en serie, speciellt om det är det enda roliga man kan ha
Men visst, Borås har väl inte rosat rinken senaste matcherna.... "

Skulle du kalla det en bra anledning till att spela på ett lag tror jag du är väldigt ute...
Folk får tycka precis vad dom vill, och i mina ögon var oddset på det spelet jag la bra, tyvärr levde inte Sundsvall upp till mina förväntningar, och i efterhand får jag ju erkänna att spelet inte var bra.

Sen är det ju lätt att komma i efterhand som du nu gör och kasta skit efter matchen. varför inte kommentera detta när du ändå skrev i tråden om spelet?
Nä, du slänger ut dig ett pajas-inlägg att det är kul att spela ut ett lag ur en serie.