Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-01, 22:53   #149
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Det är smått komiskt

Espanyol leder men jag är bara helt ur form, eller det är inte jag som är ur form - det är som att jag skulle kunna spela idel ettor på 100 matcher och samtliga skulle leda i halvtid men tappa ändå. I dag är det extra viktigt att spelen ska sitta när jag har 25% högre odds på flera av mina singlar. Men en av fyra på kvällen sitter och det blir en skitdag av det hela fastän det egentligen borde bli plus.

Mina tips på VM i skidor satt båda, men mina två övriga spel satt inte. Min superoddshöjare IBF Falun borta mot Örnsköldsvik IBK vinner enkelt med 9-2 efter att Dalbjerg varit inblandad i hela sex mål. Ingen större överraskning men likväl en bra prestation. Så det enda rätta hade varit att sätta hela bankrullen på Falun faktiskt. Jag tror helt seriöst att de inte kan förlora den matchen som läget var, men jag vågar ju inte dunka på ett sådant odds ändå - kan låta märkligt.

Kunde United fått med sig en poäng från London så hade dagen slutat i dur men det blir den här sketna mollsirapen återigen. Det känns som förgjort. När det börjar bra så är det omöjligt att dagen fortsätter så. Det kändes riktigt bra i dag på förhand men det går likväl inte. Frustrerande till max men jag har hittat tre bra odds till skidskyttet på lördag åtminstone. Borde dock höjt oddsen med Falun för det är inte många sådana odds som man hittar som är så sannolika att gå in.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng