Ångrar mig lite att jag inte väljer att splitta min insats och lägga två bet's men det fick bli följande
Love Generation att gå till Final ifrån Andra Chansen @ 1.65
€ 100
Motivering får väll bli att motståndet de möter / ev. får möta är skrattretande motstånd jämfört med vad det själva är. Är som bekant Redone som varit med och producerat, som tidigare har arbetat med namn som Akon,Sean Kingston,Backstreet Boys och Lady Gaga.
Love Generation ska få möta Jenny Silver i första utslagsrunda, en match som dem till 90 % redan vunnit men ska även komma ihåg att Jenny Silver har en bra schlager låt, i andra kommer det att bli Sara Varga eller Loreen(Ifall nu dem skulle gå vidare).
Två matcher som det på pappret enkelt ska vinna, jag bedömer chanserna till hela 75 % Chans att Love Generation går till Globen, det gör att det är i mina ögon ett överodds på 1.65.
Det här blir mitt enda spel, men en annan som jag tror på och är lite av en egen favorit är The Moniker till det otroligt fina oddset 2.45. Jag tror han går vidare och beräknar hans chanser till ungefär 55 % det gör att det är helt klar spelvärde på honom jag spelar inte honom av en stor anledning, och det är att jag gillar honom och hejar på honom för att jag gillade hans låt, och jag blandar i 9 av 10 fall inte Affärer med Underhållning.
Det var lite av mina tankar, nu är det snart dags att öppna en tråd för Let´s Dance tycker jag, är sugen på att diskutera oddsen kring Jessica Andersson som är på hela 2,00(!!)

.