Ämne: NBA 2/3
Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-02, 18:46   #1
Overkill
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

NBA 2/3


Ogiltigt spel-ID: 305706


Fortsätter och rider på den inslagna vägen och det har varit väldigt vinstgivande att kliva med Hornets i deras matcher på under, jag är 5-2 (+8.9u) på detta denna säsong. De som missat är matchen mot Nets där en OT sabbade, annars hade den också gått under samt matchen mot Bulls där en helt betydelselös tvåa satt med 17sec kvar att spela (hade blivit push annars) så summa summarum, det har gått otroligt bra.

Båda lagen är B2B inatt och båda har gemensamt att de torskade natten mot idag mot Magic respektive Raptors, båda dessutom på bortacourt. Matchen mot Raptors var inledningen på en fem matchers roadie för Hornets och som jag skrev igår, defence har klickat bra på sistone och jag ser inte varför det inte skulle göra det inatt också?

Knicks skytte har inte motsvarat förväntningarna riktigt på sistone, de kan bättre men nu möter de ligans tredje bästa defence och jag förväntar mig återigen att de får det svårt. Anledningen till att det blev så otroligt mycket poäng i gårdagsnattens match mot Magic var ju helt enkelt att båda lagen sköt bra från FT-linjen (75/97 FT tillsammans!! 77.3%) och då är det inte svårt med en high-scoring game. Utöver detta var faktiskt Knicks rätt usla med 37% FG och så har det sett ut senaste 2-3 matcherna.

Tycker Hornets ska klara av att stänga ner Knicks skytte om Magic (5:e bästa D) och Heat (6:e bästa D) klarar det.

Nä, jag måste återigen hoppa på under.

BOL & shoot your pics!

Nu känner jag att jag lagt ribban för trådens kommande poster, so you'll better be good.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+5), Arch (+5), Gervais (+5)

Senast redigerad av Overkill den 2011-03-03 klockan 07:22.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat