Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-03, 10:30   #167
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Något måste göras

Nu får det vara nog med att gå back alltså. Känns som jag hamnat i en ond cirkel och strävar mer efter att få hamna på gröna siffror än att verkligen lägga bra spel. Nu är det slut med alla sporter där jag spelar med eventuellt litet värde, jag är för dålig på det och det vet jag, men att det ska gå så dåligt som det gjort pallar jag inte, det påverkar alla andra spel också. Nu är det back to basic för att få ordning på det här, sen kan jag starta mindre bankrullar för att spela på egna spel vad gäller sporter jag inte behärskar fullt ut.

Frågan är bara hur jag gör detta på enklaste sätt samt det bästa. Att starta en ny speldagbok verkar ju helt galet men det kanske är ett måste och där jag enbart rekar skidskytte och innebandy, samt vid enstaka tillfällen övrigt. Jag vet verkligen inte. Känns ju lika galet att starta ett nytt sheet. Men detta håller inte, och något måste göras, frågan är bara vad.

Det är en så frustrerande situation jag har hamnat i så det finns inte. Hade skidskyttesäsongen hållit på två månader till med mycket tävlingar så hade det varit mer lönande att starta om. Jag gillar ju inte att starta om egentligen men ibland känns det nödvändigt. Jag får fundera på detta i dag helt enkelt. Det står tilt i pannan på mig snart nämligen! Jag vet att det antagligen ser bättre ut efter skidskyttet i dag men det känns så sjukt jobbigt att hela tiden gå plus på skidskyttet och sen faller det på allt annat nästan. Back to basic - gör om, gör rätt!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng