Jag har sysselsatt mig med betting i 2-3 år nu, men det är först fram till början på förra veckan jag vart "seriös". De var då jag hittade sharp.se och förstod vad jag hade gjort för fel.
Innan bestod mina bets av att lägga dubblar och tripplar, för det mesta var det i matcher som sändes på tv, en s.k. tv-peng. Det gick ju som väntat ganska så kraftigt minus, som tur var så la jag inga stora pengar/bet så förlusterna vart inte så kraftiga. Det roliga var att jag inte insåg var felet var, jag och mina kompisar hade t.om. ett skämt om att det alltid spricker på en match. Inte ens då förstod jag/vi att det var singlar som gäller

.
Men som tur var hittade jag den här sidan och har plöjt ner 30-40 timmar (på en vecka !!!) genom att läsa artiklar och inlägg på sharp, och nu går jag plus(hittills!?). Min strategi är att rygga, men inte blint. Utan jag går igenom statistiken på dom spelen jag väljer att rygga och tar då ett beslut om jag tycker att det känns som ett bra spel. Samt att jag har testat på det "ökända" 2-6 systemet.
Jag har redan hunnit lägga 204 spel (hockey,fotboll, basket,bandy,innebandy)med en hitrate på 54.59% och ROI på 114.52%. Jag började med en BR på 400 kr och det gick bra i några dagar. Då ökade jag den till 2500kr för några dagar sen, och just nu ser det positivt ut. Mitt mål är att lägga in 20k när jag känner att det inte är en luckystreak jag har. Men då kommer själva frågan, när vet man att det inte är tur utan skicklighet att man går plus?