Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-03, 21:26   #33
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

testar 3 max spel i natt då jag tycker mej hittat rätt på förhand..

Edmonton-flyers över 5,5 1,8 3unit förlust
edmonton har redan nu förstått att slutspel är inte så nära till hands och då tror jag de är svårt att fokusera på en rejäl defensiv innerst inne. vilket även historikst sätt känns logiskt att lag som ligger efter mycket efter ca 55 matcher är inblandad i målrika matcher på slutet dock bara kännsla och ingen fakta..staios sourey och smid borta och de är tunga backnamn de. flyers har även de 3 backar borta dock inte av samma kaliber men de har bidragit med okej defensiv. flyers har mycket bra forwards uppsätting som ska kunna producera en hel del men edmonton är inte alls ofarlig här heller efter en hemma vinnst. out of conference gör ju också att denna macth är av mycket oviktig karaktär så mycket mål att vänta känns det som. inge bra målvakter heller. 2 senaste matcherna mellan dessa har blivit 17 mål..

anaheim 2,35 3unit vinnst
selännä tillbaka och det är mer viktigt en vad man kan tro för ducks att ha sin gamla finne med. hiller i kassen får ta mer ansvar nu när han är utmålad första keeper vilket jag tror kan va bra för han , kommer även från en nolla vilket gillas. revansh från förra årets slutspelserie känns även aktuellt, följde den väl och ducks gillade jag mer men laget svek i viktiga stunder men var överlag bättre imo. detroit tror jag kan komma ut lite tomma efter vinnsten mot san jose och detroit b2b och anaheim west to east och första hemma känns som jämnt ändå. 7-3 senaste 10 i anaheim mellan lagen smackar bra inför denna.

ottawa ML 2,2 3unit vinnst
ottawa är hela 9-2 senaste 11 borta mot sabers och även 6-0 senaste 6 matcherna mot dem. de räcker långt men att ottawa är i hysterisk form(bäst i nhl jus nu!?)och att de haft bättre spelchema på slutet gör valet enkelt, ML tar jag då miller kan stänga igen en match på tok för mycket bitvis för ett regulation spel...

Senast redigerad av imo den 2010-02-04 klockan 12:47.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat