Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-04, 21:53   #15
yertle

yertles avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bookmakern Visa inlägg
Nattens spel

Ogiltigt spel-ID: 308374

Caroline stortrivs på bortaplan mot Chicago. Caroline har på de senaste 5 matcherna på bortaplan mot Chicago vunnit 4 matcher. Ser man på de 10 senaste overall så har Caroline vunnit 8 matcher.

2.86 ser jag klart värde i.

Nu vet inte jag hur mycket sådant här snack du vill ha i din dagbok men den här matchen är en match jag tycker man även borde lägga in andra parametrar.

Hökarna är stekheta med sina sex raka vinster. Carolina spelar back-to-back, hur prestera dem då? Visst har Carolina vunnit fyra av sex bortamatcher i Chicago men de har inte vunnit där sedan 2008(jag vet, statistik kan vridas nästan hur som helst). Personligen kan jag tycka att Chicago har ett bättre lag nu än de haft under många av de säsonger som statistiken syftar på. I många av säsongerna på 2000-talet har Chicago varit ett bottengäng medan Carolina parkerat betydligt högre upp i tabellen.

Skulle inte detta kunna vara något att ha i åtanke när man tittar på trender lagen emellan?

Hur som helst...lycka till med spelet(men inte för mycket, sitter nämligen själv på andra sidan)

Senast redigerad av yertle den 2011-03-04 klockan 21:56.
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat