Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-05, 12:50   #5
kingscania

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Att två i odds skulle vara ett korrekt odds på aik idag tycker jag sannerligen inte....

En måstematch utan dess like för båda lagen....då är frågan, i vilket lag finns rutinen av sådana hära matcher?

Och ska man räkna upp ex bäst målvakt, så kan man ju annars också ta upp lagens PP, där är Modo HELT överlägsna aik....22,38% mot 14,71%....

Boxplay har aik 82,88 mot Modos 80%....inte samma skillnad....

Tycker matchen känns ALLDELES för oviss för att jag ska våga spela....matchbilden kommer ju skifta ENORMT beroende på vem som gör första målet....

Spelen idag blir nog för min del överspel i Ssk Hiv71, matchen gäller mycket för båda lagen....samtidigt som inget av lagen har en tillräckligt bra defensiv för att kunna dra sig tillbaka vid ledning....ö5.5 till 2.13 hos pinnen

Kör även en slant på Saik -1 till 1.99 hos pinnen

Matchen gäller förstaplatsen för saik, lilla pinsamma (linköping) har inget att spela för, dessutom förlust 4 av de 5 senaste matcherna....motivationen finns för hemmalaget, som förutom klavertrampet hemma senast har en väldigt bra hemmaform....får även se om det kanske blir ett överspel här, tror lilla pinsamma kommer vila Norrena....

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1)
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat