Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-05, 12:59   #28
Riise

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1138
Standard

Lördagsgodis!

Ett smörgåsbord står uppdukat idag och möjligheterna är oändliga. Gäller bara att välja rätt och inte bara gå på det som "ser" gott ut utan studera "rätterna" närmare.

Ogiltigt spel-ID: 309622

Ogiltigt spel-ID: 309632

Spoiler:
Info/Analys:
Hörnspelet är delvis byggt på statistik men också på hur jag tror matchbilden kommer se ut. Statistiken säger att det bör bli runt 11.3 hörnor i dagens match. Matchbilden kommer bli tight, bollen kommer befinna sig en del på mittplanen och jag tror inte det kommer skapas speciellt mycket målchanser. WBA vill gärna sätta 10 man bakom bollen och det kommer bli svårt för Birmingham att skapa något.
Efter ligacup vinsten förra helgen så svävar Birmingham på moln. I dagens match kommer det som sagt bli tight, målsnålt och chansfattigt. Birmingham är starka på hemmaplan och jag tror inte man förlorar detta. WBA har haft flyt två matcher irad och nu tar Hodgsons magi slut, 1-0 till hemmalaget?

Ogiltigt spel-ID: 309625

Ogiltigt spel-ID: 309640

Spoiler:
Info/Analys:
Portsmouth som går som tåget just nu och defensiven är riktigt bra. Släpper man inte in mål idag i första halvlek så slår man rekord iår i The Championship. Skadorna är få i hemmalaget och man lär med det stöd man får på Fratton Park kunna defilera hem ännu en 3 poängare. Sheffield United har det tufft just nu, en mängd skador samt att man inte vunnit på 13 matcher i ligan. Nej, stark etta detta. Finns också en fin rek på "fotbollsavdelningen" som ger dig mer info om så behövs! Min magkänsla säger 2-0 Pompey.

Ogiltigt spel-ID: 309629

Spoiler:
Info/Analys:
Newcastle kommer till den här matchen med en helt okej form. Hemmaspelet har dock inte alls varit speciellt bra iår och man är fjärde sämsta hemmalaget i serien trots det otroliga stöd man får på St James Park, helt otroligt! Everton saknar till den här matchen två nyckelspelare i Cahill och Fellaini. Man förlorade i veckan mot Reading i FA Cupen och bland supportrarna säger man att nu är säsongen över och ingen motivation finns kvar. Newcastles hemmaspel kommer säkerligen lyfta under våren här och varför inte börja idag mot ett Everton som man inte torskat mot på St James Park på evigheter? 2-1 Newcastle!

Ogiltigt spel-ID: 309636

Spoiler:
Info/Analys:
Det här spelet tror jag mycket på. Ashley Young har nätat 5 matcher irad vs Bolton. Kevin Davies har gjort totalt 9 mål på Villa under sin karriär, mer än mot något annat lag. Sturridge är stekhet i Bolton och har nätat på sina 4 första matcher i klubben. Båda lagen vill vinna. Bolton gör en hel del mål på hemmaplan. Aston Villa vilade en mängd gubbar vs City i cupen i veckan. En mängd matchar irad har slutat 1-1 på Reebok Stadium. Denna känns bra som sagt. 1-1 igen?

Ogiltigt spel-ID: 309638

Spoiler:
Info/Analys:
Colchester jagar en av de playoff platser som Southampton för närvarande befinner sig på. Colchester har efter en liten roadtripp på 3 raka bortamatcher kommit hem igen. Och hemma är man starka. Man har slagit t.ex. topplaget Bournemouth här tidigare på säsongen. Southamptons bortafacit är inget större att skryta med. Båda lagen saknar 2-3 spelare. 2.50 med X "garanti" känns mycket bra här. Skitnära på att spela raka 1an här men jag fega ur. 2-1 till dom blåvit randiga när kl slår 18??

Inga längre motiveringar idag då jag inte hinner helt enkelt! Hoppas kunna ge bättre info imorn om jag hittar något intressant!.

Senast redigerad av Riise den 2011-03-05 klockan 23:04.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat