Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-07, 13:53   #8
Sonadar
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Inte så konstigt, eller ? Lag som har haft ett dåligt år vill komma igån snabbare och bygga upp lite vinnande momentum. Erfarna pitchers vill "sträcka ut" armen och bygga upp styrka och uthållning, unga förmågor slåss om en plats i laget.

Att göra en ny sheet betyder inte att du inte har spelat spelen innan. Man up!
Nej visst är det så. Har sparat sheetet, ser ingen anledning till att kasta bort det. Men det kan ju vara skönt att börja på ny kula ibland! Sen kommer jag öka insatser och BR till denna säsongen, så det kan ju också ses som en anledning.

Har känt på något sätt att jag tappat greppet. Jag menar detta året har varit helt katastrofalt. En ROI på 67,51% över 128 bets måste vara mer än att jag har tappat greppet. Jag tycker att jag bettar samma vinkel, men både NHL i januari och nu starten av spring training har gått heeeelt åt skogen. Eftersom jag inte ryggar kan väl det ha en viss del i hot och coldstreaks men detta känns så löjligt. 7 minusveckor varav 3 riktigt rejäla. En minimal plusvecka. Jag är van att när det gick dåligt gick man +-0.

Sen känns det lite småfrustrerande att inte kunna betta run lines under spring training. Det är ju ännu en solklar anledning till att man längtar till riktiga säsongen.

Men ska försöka ta in mer från er. Kika in vettigt folk från covers och slipa till mina egna vinklar lite. What doesn't kill you makes you stronger. Kanske inte riktigt stämmer in på betting, men lite grann iaf, beror på hur mycket pengar man har.

Nåja, man har ju iaf inte tiltat helt(hade ett par tiltbet på kanske 8% som mest). Psyket får man väl se som ett gott tecken.

STEKJÄVEL VÄND PÅ DIG NU DÅ!!!
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat