Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-07, 15:06   #354
comprende

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

såg detta på chatten igår efter pool-man u och man undrar hur det är ställt...lol. om nu rozZle är man u supporter så ber jag dig städa ur liken i den egna garderoben först innan det slinker ut grodor ur limpsaxen om än via tangentbordet.

Spoiler:
(19:28:44) RozZle: men lol
(19:28:46) aslako: Allright
(19:28:47) RozZle: fick carragher
(19:28:49) RozZle: bara gult
(19:28:52) RozZle: för den kapningen?
(19:29:06) RozZle: så dålig fotbollsspelare
(19:29:09) RozZle: att jag mår illa
(19:29:21) RozZle: skulle passa bättre i halifax town
(19:29:44) RozZle: Största gänget med idioter i hela PL
(19:29:46) RozZle: Liverpool

så om jag hänvisar till följande klipp, kan jag då idiotförklara hela man united som lag då? känns lite over the top.
visst ska carrager ha rött kort o man kan ju hoppas att det leder till avstängning i efterhand vilket jag tror. men det är knappast nån av "idioterna" i liverpools fel att det bara blev gultkort.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=p_st29mlQwU[/ame]
Rött kort

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=cuyw7zWgKOQ&NR=1[/ame]
Gult kort

jaja, jag vet att jag varit som ett död fisk på forat och chat men väcker dagboken till liv iom detta inlägg.
kan tillägga att jag själv håller på liverpool men beundrar/beundrade starkt spelare som tex ryan giggs, nigel winterburn o mattew le tessier i andra engelska klubbar. vet egentligen inte vad vill säga med det mer än att kanske framstå som en perfekt människa och dra in några vuxenpoint typ.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
arnestefan (+1)
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat