Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-07, 16:11   #10
Sonadar
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Jag tycker natsmatchen är svårtippad, de fick två hits igår, 13 hits i förrgår, de har sett bra ut offensivt, lite upp och ner defensivt. Maya har pitchat två innings, inga runs, två hits, har lite att kämpa för.

Happ har senaste tre åren presterat bra under spring training, houston som lag har ett ERA på 5.03, kan vara något som ett starkt offensivt lag som washington kan utnyttja, dock kan man inte räkna med att just Happ släpper många runs.

Astros som lag har bara släppt två homers och extra bases är washingtons styrka.

Skulle inte tippa på endera laget till nuvarande odds.
Skulle vara intressant att höra någon annans åsikt, få se hur mycket den skiljer.


Tror att dagens match för mig blir Braves. J.J hade det lite tufft senast, och det är mycket möjligt att han justerar något. Braves ställer Tim Hudson på kullen som var bra under spring training förra året, och de två inningar han kastat i år har väl varit ok (1 ER). Känns som en stabil kille. Braves har imponerat offensivt utan att göra många home runs, vilket passar mot den typ av pitcher som J.J är.

Offensivt sett har Atlanta varit betydligt hetare än Florida, de har även varit bättre defensivt och pitchermässigt, överlag d.v.s. Dagens uppställning är lik den som de har kört i år.

till oddset 2,19 ser jag spelvärde, synpunkter?
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat